Sorteer volgens:
| Discussions | Replies | Nuutste Bedrywighede |
|---|---|---|
365/10 Augustus GebedsversoekeHab. 2:1 - … want die aarde sal vol word met die kennis van die heerlikheid van die Here ,soos die waters die seebodem oordek. Ezek. 22:… Started by Lucill |
0 | 1 day ago |
Gebedsversoeke: 19 Jul - 1 Aug 2010"Ons vra God dat Hy deur al die wysheid en insig wat die Gees gee, julle Sy wil duidelik sal laat ken, sodat julle tot eer van die Here sa… Started by Lucill |
0 | Jul 20 |
Gebedsversoeke: 5 Jul - 18 Jul 2010"Ek wil luister na wat God die Here sê, want Sy woord bring vrede vir sy volk." Ps 85:9 Omgeegroepe - Bid vir: "Big screen events" by die… Started by Lucill |
0 | Jul 9 |
Gebedsversoeke: 21 Jun - 5 Jul 2010"Die Here het sy heiligheid, sy mag, geopenbaar voor die oë van al die nasies.Tot aan die uithoeke van die aarde sal hulle die redding sien… Started by Lucill |
0 | Jun 21 |
Gebedsversoeke: 7 - 21 Junie 2010"Maar daar kom dae sê die Here dat Ek ‘n honger oor die aarde laat kom: ‘n honger nie na kos nie, ‘n dors nie na water nie, maar om die wo… Started by Lucill |
0 | Jun 7 |
Gebedsversoeke: 24 Mei - 6 Junie 2010God het julle die voorreg gegee om Christus te dien, nie alleen deur in Hom te glo nie, maar ook deur vir Hom te ly. Julle en ek het diese… Started by Lucill |
0 | May 25 |
Gebedsversoeke: 10 Mei - 24 Mei 2010"Die Woord van God is lewend en kragtig. Dit is skerper as enige swaard met twee snykante en dring deur selfs tot die skeiding van siel en… Started by Lucill |
0 | May 12 |
Gebedsversoeke: 26 Apr - 9 Mei 2010".... Hy het gesê: Ek sal jou nooit begewe en jou nooit verlaat nie. Daarom kan ons met alle vrymoedigheid sê: Die Here is vir my ‘n Helpe… Started by Lucill |
0 | Apr 22 |
Gebedsversoeke: 12 - 25 Apr 2010Julle is die uitverkore volk van God wat Hy baie lief het. Daarom moet julle meelewend, goedgesind, nederig, sagmoedig en verdraagsaam wee… Started by Lucill |
0 | Apr 13 |
Gebedsversoeke: 15 - 28 Mrt 2010" Dra mekaar se laste en gee op dié manier uitvoering aan die wet van Christus." Gal 6:2 Omgeegroepe - Bid vir: Uitreik na Ashton VGK (W… Started by Lucill |
0 | Mar 15 |
Welkom by
Moreletapark Gemeente Netwerk
Hier kan jy inskryf op van ons epos nuusbriewe. Kies watter nuusbriewe jy wil ontvang, tik jou epos adres en naam, en kyk uit vir die nuutste nuus, gebeure en ekstras. Gratis en verniet!
© 2010 Gestig deur MP Admin